dinsdag 6 december 2011

Eerste post

Al een tijd loop ik rond met het idee te gaan bloggen. Hoewel eigenlijk achterhaald (een modern mens tweet), heb ik wat meer ruimte nodig. En waarvoor wil ik die ruimte dan gaan gebruiken? Grofweg drie dingen. Allereerst kom ik vaak interessante dingen tegen op internet (althans, ik vind ze interessant). Bijvoorbeeld filmpjes, projecten, artikelen, etc. Deze sla ik nu op in mijn bladwijzers of op mijn computer en verder gebeurt er niks mee. Op dit blog wil ik deze delen, met wie daar interesse in heeft. Ten tweede wil ik dit blog gebruiken om ideeën voor artikelen in eerste aanzet uit te werken. Vaak heb ik niet meteen tijd om of inspiratie om een heel artikel te schrijven, waardoor ik lange lijsten met artikel ideetjes heb. Ik hoop dat dit blog mij helpt om die ideeën uit te werken. Als laatste wil ik op dit blog van tijd tot tijd verslag doen van bijeenkomsten die ik bezoek of andere dingen die ik meemaak, simpelweg omdat het het leuk is. Opmerkingen, suggesties en of vragen zie ik graag tegemoet, bijvoorbeeld via de mail.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten